lite mer foton

hej hej malva här
tänkte passa på att svara på kommentaren jo jag
andvänder en digitalkamera ;P märke ?? vet jag inte :D
kommer mer foton sen :)

















Allmän info

För att det ska bli lättare för er att följa vems bilder det är ni ser så kommer vi när designen är klar att få varsin signatur som står längst ner i inläggen.

Skogsbilder

Alicia här igen.Nu blir det många bilder från mig, men jag kom på att jag inte visat er bilderna jag tog i måndags när jag var på en liten familjepromenad i skogen en bit ifrån där jag bor.
























































Converse





Alicia

Svar på Tal

Tjo folket, Alicia här. Tänkte svara på en kommentar vi fick för några dagar sedan (fem dagar mer exakt. Förlåt för att det tog tid.)



Svar: Jadu, jag har faktiskt ingen aning om vad Malva använder för kamera, själv tvingas jag stå ut med mobilkameran eftersom jag inte har råd att betala för en bättre, och mina föräldrar vägrar blint. Vi återkommer med svar om vad Malva använder för kamera.


NU så...

... kommer det bilder! :D Och snart kommer det förhoppningsvis även en något snyggare design. Jobbar på det, men än så länge är den riktigt tråkig!









































De flesta bilder ni får från mig (Alicia) kommer vara retuscherade eller redigerade eller vafan det heter, och detta på grund av att min (mobil)kameras bilder blir så gråa, tråkiga och livlösa, så jag är oftast inte nöjd med dom innan de är redigerade. FYI ;)

Vetinteriktigtvadjagskaskrivahär

Ja, det har ju inte direkt varit särskilt bra uppdatering på några dagar. Fast Malvis skrev ju idag och la upp några bilder.

Jag ska försöka göra klart designen nu på påsklovet, men jag ska ut till landet, och där finns det inget internet, så det kan dröja ett tag till.








lite foton :)








Sommar ♥







Saknar sommaren ♥


hej hej

hej hej malva här :)

med mig kommer också bilder XP









 lite konstig bild kanske :P





Vårfoton

Hej Alicia här. Tänkte typ börja med att lägga upp lite vårfoton här på bloggen. Under de närmaste dagarna kommer ni också få en något bättre design också, men det tar ett litet tag att fixa och är inget jag kan sno ihop över en kväll.


Första snödropparna, tog bilden för några veckor sedan.




Smått retuscherad bild. Kanske syns? ;)


Introduktionsinlägg

Ja, hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi är då Maclivia, eller Malva och Alicia som vi kallas separat. Vi kan väl berätta lite om oss själva och vad vi hade tänkt ha med på den här bloggen.
Hm... hur ska man börja?
Vi är två tjejer på 12/13 år som funnit ett starkt intresse för fotografi. Eftersom vi går i samma klass, är mycket bra kompisar och delar detta intresse tänkte vi att vi kunde starta den här bloggen för att lägga upp våra foton på. Så det är det vi kommer göra, och ni kommer säkerligen får se en massa fina bilder rätt ofta. Vi ska försöka uppdatera er så ofta som möjligt, men det kan bli vissa uppehåll då och då, när vi inte har tid till den här bloggen.

Det var väl det ni behövde veta om oss. Vill ni veta mer om Maclivia så kan ni gå in på profilen här bredvid. Tack och hej!

RSS 2.0