Marshmellows


I Will Not Go, Carry Me Home


The Flowers On The Blanket On Your Bedroom Floor


















Updating the world

Eller typ bara bloggen men i alla fall. Läste precis Malvas senaste inlägg och tänkte tillägga en sak till det hon skrev till tjejen som skrev kommentaren: Du kan skita i att gömma ditt namn, jag vet ändå vem du är. Och om du inte har sett mitt svar än så kan jag acceptera att du inte svarat. Om du har sett det så är du jävligt feg som inte vågar stå för det du tycker. Om du tycker våra bilder är fula och hade vågat säga det hade jag respekterat din åsikt. Alla tycker inte lika. Men nu vill du ju inte säga din åsikt, så då förlorar du min respekt och blir bara feg i mina ögon.

To Do Exactly What You Want








hej hej

hej hej !

det är jag malva (har varit i bulgarien ) men iallafall måste bara säga en sak om den där kommentaren om du tycker dom är  fina tack :) men om du tycker dom är fula så sluta kolla på dom då och en sak till du måste lära dig att välja så nästa kommentar du gör kan du ha valt eller förklara dig :)

nu iallafall blider :D















orkar inte ladda upp fler kommer sen ;)


Svar på Tal



Svar (Alicia): Menar du att dom är fina eller menar du att dom är fula? -.- Lite halvt irriterande att du skriver både och, vet inte riktigt vad man ska tro då.

Into The Streats











Bilder från Minigolfen igår :)

Ingen vet ifall det verkligen hänt

Malva är i Bulgarien och kan inte blogga för tillfället, så jag får blogga för oss både två då jag har tillgång till internet. Fotar en massa varje dag känns det som (inte igår, läste istället, men typ alla andra dagar). Så det kan bli rätt många bilder i alla fall ;)






I Love My Life I Love This Record And...

sen vet jag inte hur låten går längre. Suck.
I alla fall, nu ska bloggen uppdateras lite med bilder från mig ;) Alicia alltså :)





















Alla bilder är tagna på mitt landställe. En ö utanför vaxholm ;)

RSS 2.0