I'll be back in 15 minutes,When they make me a superstar

hej



  lite foton ;P

I Know You Were Just Like Me

With someone disappointed in you.

Hah, nu var det ju ett tag sen i alla fall. Det blir väl så lite då och då...


Bild från NO:n tagit genom ett mikroskåp. Det är jävligt svårt ska jag säga er. Fan vad jobbigt det var att få till en så här bra bild!

inte mycket









hörs snart

Pressure, pushing down on me

hej












ses

I'm Back

Hej igen, nu är jag tillbaka!
Har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag. Det beror mest på att jag faktiskt inte fotat så mycket. Men idag var jag ute, och det var så vackert ljus och det fanns en massa vackra löv på marken, så jag tog lite bilder. Tänker att ni bara får en i det här inlägget, så att det kan bli fler inlägg från mig även om jag inte fotar så mycket på ett tag till.


dagens bild


dagens bild ;)

hej

här kommer dagens bild från malva ;)

  min söta katt ;)

dagens blid

hej hej

här kommer dagens bild


dagens bild

hej hej


jag tänkte börja med dagens bild så här kommer den första


blid

hej






hello!!

hej hej malva här igen 












 

RSS 2.0