cha

hej här kommer bilder från mig malva

OMG! jag står på vägen ;P















hej

hej hej malva här

glömde kameran hos mamma men här kommer en gammal blid ;P

  det var 2009 i spanien


 2009 i spanien

Länge Sedan

yes, det var länge sedan vi uppdaterade bloggen. Själv har jag inte tagit särskilt mycket bilder, inte haft tid eller något att fotografera. Ska försöka ändra på det, men det blir rätt svårt med tanke på att skolan börjar nu på måndag.

I Want You To Know


Gammal bild, tagen förra året någon gång runt 4 juli ;)

Det kommer nog inte bli så många bilder från mig dom närmaste dagarna. Försöker kategorisera in bilderna i olika mappar, så just nu är det fullkomligt kaos och det tar evigheter för mig att hitta en bild jag själv tagit. Så ni får klara er med Malvas bilder ett tag. Puss.

hellu!! :P

hej hej tja !

malva här och här kommer foton


















'








ses !:P

malva :D

hej hej hej hej hej ! :D

här kommer bilder :D



















fler bilder kommer senare orkar inte ladda up fler :P




Hej Igen

:)


RSS 2.0