Sing It For The World

Känner att jag måste påminna Malva om att hon fortfarande är delägare av den här bloggen, haha ;)


We Will Concure Them All

Det var ju ett tag sen - igen - men här kommer i alla fall några bilder från mig ;)






It Still Beats


Rebecka







Lilla fina Rebecka

Photoshoot 2012-01-08






Ja, min min var ju inte den vackraste men... ja, jag bjuder på den.


Fan vad snygg jag är!





Alla bilder i det här inlägget är tagna av Rebecka och vi tog ungefär tusen andra bilder också, men ni får dom någon annan gång.

Fotoshoot

Om en stund kommer Rebecka hit, förhoppningsvis med sin kamera, och vi ska ha typ en fotoshoot. Så ikväll/imorgon så kommer ni få ett gäng bilder som kompensering för dom senaste dagarna.

Sedan börjar ju skolan igen, och då vet jag inte om jag kommer ha lika mycket tid att fota. Vi får se hur mycket läxor och andra skolarbeten som måste ta upp min fritid.

Sång På Sång


Kyrkogård


Mammas farmors grav.






Mammas fasters svärdföräldrars grav.

Gott Nytt År!









Malva är i Indien, men hälsar tillsammans med mig ett gott nytt år till er alla!

Det här bilderna tog jag igår. Det blev inte så många eftersom det var kallt och min kamera var lite långsam (tror jag måste ta och ladda batterierna snart), men dom som blev blev rätt bra i alla fall!

Gott Nytt År!

All The Things You Say


RSS 2.0