The Power Of Words






Allmän information

Som ni kanske märkt har jag (Alicia) inte haft med min "signatur" i mina senaste inlägg, och det är för att jag bara inte orkar lägga upp den. Dessutom känns det konstigt att jag har en signatur och inte Malva. Det senaste beror ju mest på att jag bara hunnit fixa en till mig själv. Anledningen till att jag inte hunnit fixa Malvas är ju då att jag måste fråga henne hur hon vill ha sin signatur. Lite förvirrat kanske?
I alla fall, tar nu bort signaturerna och fixar kategorierna istället. Så om ni vill veta vem det är som har lagt ut inlägget är det abra att kolla vilken kategori den finns i. Lite enklare va? För oss i alla fall.

Naturbilder.










I've Got A Bulletproof Heart


Tog den här bilden när jag, Malva och Neda sov över hos mig. NÖJD!
Kunde tyvärr inte lägga upp den tidigare, eftersom det var med Nedas
systemkamera som jag tog den.

hej hej

hej hej
här sitter vi nu båda XD

 söta tiny med posten XD











 
sista bilden tagen av Becka.


lite bilder

vet inte om jag har lagt up några av dom här bilderna
XP









blider

bilder bilder ;)
//malva



 paris ;P














Fallin Like The Pins In Bowling


nu kommer det bilder XD

hejhej malva här och här kommer det bilder XD

 kanske inte så fin men den är inte redigerad



























Move Your Body When The Sunlight Dies






















Morgondagg och Nattregn
















Party In The USA

HEJ FOLKET! Blogginlägg från the United States of America det hära. Hälsar på släkten och så, så ja, jag har tagit lite kort här borta och tänkte visa dom för er. Bilderna är lite suddiga, men det får ni ta och stå ut med. I can't do better.





























Det var alla bilder från resan än så länge. Gillar dom två sista bilderna speciellt.


hejhej

hejhej lite bilder kommer här 
 menmen vi ses //malva  vet inte heller om jag redan lagt up bilder
















Fönster

Ja, det har ju varit en ganska trög uppdatering den här veckan, men som ni kanske förstår har vi inte hunnit med att ta några kort. Jag själv har haft otroligt mycket läxor och mycket att göra, och Malvas vecka har varit helt och hållet fullbokad. Ibland blir det så.





















Ni har hört tidigare att jag redigerar alla mina bilder. Detta gäller inte längre, eftersom jag varken har tid eller lust. Ibland är dom redigerade, ibland inte. Hihi.


Gröna Lund




Vår och Tulpaner



































































































nytt inlägg

hej hej malva här
nu kommer bilder ;P




















Where did I go wrong ??

hej hej malva här inte än så bra torsdag men här kommer
lite bilder :D




















You Say Good Morning When It's Midnight



































För en gångs skull har jag inte fixat till ett enda fotografi. Orkade heller inte sortera ut alla bilder som inte är särskilt bra eller nånting.


(Som ni kan se har jag nu fått en signatur. Jobbar fortfarande på Malvas)

a place is only as good as the people who make it

hejj hejj

ja här kommer lite foton vet inte om jag redan lagt
up någon av bilderna men då får
det vara så :) // malva













RSS 2.0